Opći uvjeti poslovanja
OPĆI UVJETI POSLOVANJA I PREDUGOVORNE OBAVIJESTI
Predugovorne obavijesti omogućavaju Kupcu da prije nego što sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje i raskid ugovora.
Općim uvjetima poslovanja uređuju se uvjeti poslovanja i kupoprodaje preko mrežne trgovine www.piccolo.hr, odnosno postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda ponuđenih u internetskoj trgovini www.piccolo.hr te međusobni odnosi i obveze Prodavatelja i Kupca.
Prodavatelj je We-Go, obrt za usluge i trgovinu.
Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja ima poslovnu sposobnost te izvrši narudžbu preko mrežne trgovine www.piccolo.hr.
Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili naručivanja proizvoda snosi Kupac.
Opći uvjeti poslovanja i predugovorne obavijesti čine sastavni dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom kupljenog proizvoda, te će narudžba i sklapanje ugovora o kupoprodaji biti mogući tek nakon što Kupac potvrdi da je s njima suglasan. Prodavatelj zadržava pravo izmjene ovih uvjeta u svako vrijeme, a navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim mrežnim stranicama.
PODACI O PRODAVATELJU
We-Go, obrt za usluge i trgovinu
Sjedište obrta: Zdihovska ulica 39 F/2, Zagreb
MBO: 99065371
Poslovna banka: Zagrebačka banka d.d.
IBAN: HR1423600001103244944
Telefonski broj: +385 91 521 6408
Elektronička pošta: info@piccolo.hr
We-Go, obrt za usluge i trgovinu, prodajom preko mrežne stranice www.piccolo.hr nastupa u svoje ime.
KONTAKT
We-Go, obrt za usluge i trgovinu
Zdihovska ulica 39 F/2, Zagreb
Telefonski broj: +385 91 521 6408
Elektronička pošta: info@piccolo.hr
GLAVNA OBILJEŽJA ROBE
Proizvodi su prikazani opisno i fotografijama.
Fotografije proizvoda ilustrativne su prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo s obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.
Uz proizvode koji se nalaze u katalogu na mrežnim stranicama www.piccolo.hr nastojimo dati što precizniji opis i sliku proizvoda, no unatoč tomu, ne preuzimamo odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka i identičnost isporučenog proizvoda s prikazom na fotografijama. Posebno naglašavamo da do manjih odstupanja može doći zbog specifičnosti materijala od kojih su pojedini proizvodi izrađeni te ručne izrade samog proizvoda u kojim slučajevima se ne radi o nedostatku proizvoda.
U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda. Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na mrežnoj stranici www.piccolo.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti glede podataka o proizvodima prikazanih na www.piccolo.hr Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.
CIJENA
Sve cijene proizvoda navedene na www.piccolo.hr izražene su u EUR i ne uključuju PDV jer obrt nije registriran u sustavu PDV-a sukladno članku 90. stavku 2. Zakona o porezu na dodanu vrijednost (NN 73/13 i dalje).
Kupac je dužan platiti cijenu proizvoda u iznosu koji je iskazan prilikom narudžbe. Sve cijene su konačne i ne podliježu dodatnom obračunu PDV-a.
TRAJANJE UGOVORA
Ugovor koji sklapaju Kupac i Prodavatelj jednokratan je ugovor o kupoprodaji koji je konzumiran isporukom robe od strane Prodavatelja i izvršenjem plaćanja od strane Kupca.
NAČINI PLAĆANJA
Plaćanje odabranih proizvoda u mrežnoj trgovini www.piccolo.hr moguće je na sljedeće načine:
1. Plaćanje kreditnim i debitnim karticama
Kupac može izvršiti plaćanje narudžbe putem sljedećih kartičnih i elektroničkih metoda plaćanja:
- Visa
- Mastercard
- Maestro
- American Express
- Apple Pay
- Google Pay
Kartična plaćanja obrađuju se putem sustava Shopify Payments, sigurnog i certificiranog rješenja za obradu online transakcija. Svi podaci o plaćanju obrađuju se izravno putem obrađivača plaćanja te trgovac nema pristup, niti pohranjuje podatke o kreditnim karticama kupaca.
Plaćanje se smatra izvršenim u trenutku autorizacije transakcije. Ako plaćanje ne može biti dovršeno, narudžba neće biti potvrđena te će kupac o tome biti obaviješten.
Izjava o sigurnosti
Sigurnost kupaca i sigurnost platnog prometa naš su prioritet. Online trgovina koristi Shopify Payments, certificirano rješenje za obradu kartičnih transakcija koje primjenjuje najviše sigurnosne standarde u industriji. Svi podaci razmjenjuju se putem sigurne HTTPS veze uz primjenu TLS enkripcije, što znači da su svi podaci šifrirani i zaštićeni od neovlaštenog pristupa. Shopify Payments je u potpunosti usklađen s međunarodnim sigurnosnim standardom PCI DSS Level 1, što jamči sigurno procesiranje, rukovanje i pohranu podataka o platnim karticama.
Trgovac u niti jednom trenutku ne prikuplja, ne vidi i ne pohranjuje podatke o karticama kupaca.
Cijeli proces autorizacije i naplate obavlja se automatski putem sigurnog procesora plaćanja.
U slučaju sumnje na zlouporabu ili neovlaštenu transakciju, kupci se mogu obratiti svojoj banci ili našem korisničkom centru radi podrške.
2. Plaćanje internet bankarstvom
Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se platiti putem internet bankarstva bilo koje banke u kojoj je otvorena mogućnost takvog načina plaćanja. Nakon potvrde narudžbe, We-Go, obrt za usluge i trgovinu na email adresu kupca dostavlja ponudu za kreiranu narudžbu, s navedenim podacima potrebnima za uplatu. Sve podatke je potrebno točno upisati i izvršiti uplatu u roku.
Broj računa za uplate putem internet bankarstva:
HR1423600001103244944 (Zagrebačka banka).
Pod poziv na broj molimo upisati broj primljene ponude.
Pod opis plaćanja navesti: Piccolo web shop kupovina
3. Plaćanje gotovinom
Plaćanje pouzećem omogućava Vam da prilikom dostave na adresu koju ste naveli kao adresu dostave, platite iznos narudžbe. Uplatu možete izvršiti isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke. Plaća se cjelokupni iznos naznačen u računu (uključujuči i trošak dostave koju NE snosi kupac).
IZJAVA O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA
We-Go, obrt za usluge i trgovinu, obvezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca tako da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne žele da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca (primjerice ime i prezime, elektronička adresa, adresa stanovanja i sl.).
Obrada osobnih podataka svaka je radnja ili skup radnji izvršenih na osobnim podacima, automatskim sredstvima ili kakvim drugim, kao što je prikupljanje, snimanje, organiziranje, spremanje, prilagodba ili izmjena, povlačenje, uvid, korištenje, otkrivanje prijenosom, objavljivanje ili na drugi način učinjenih dostupnim, svrstavanje ili kombiniranje, blokiranje, brisanje ili uništavanje te provedba logičkih, matematičkih i drugih operacija s tim podacima.
Registracijom na mrežnoj stranici www.piccolo.hr, kupnjom kao gost ili pristupanjem samoj stranici Kupac daje suglasnost da Prodavatelj obrađuje njegove osobne podatke navedene u registracijskom obliku te podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge i dr. podatke. Ti se podaci koriste u svrhu sklapanja i izvršenja ugovora te u svrhu upoznavanja prodavatelja s kupovnim navikama kupaca, kao i u informativne svrhe te svrhe promidžbe usluga i proizvoda prodavatelja. Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih Kupaca te će s njima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima. Sve navedene osobne podatke Prodavatelj ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim kada to poseban zakon dopušta ili je pak potrebno radi ostvarivanja ugovornih obveza.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici We-Go, obrta za usluge i trgovinu, i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Ako kupac ne želi da Prodavatelj više na bilo koji način obrađuje njegove podatke te zahtijeva brisanje podataka, mora to Prodavatelju javiti, i to elektroničkom porukom poslanom na adresu info@piccolo.hr.
DOSTAVA
Naručene proizvode isporučujemo dostavnom službom Box Now i GLS. Isporuka proizvoda dostupnih na skladištu We-Go, obrta za usluge i trgovinu, uslijedit će najkasnije u roku od 5 radnih dana od potvrde narudžbe.
Ako naručeni proizvod ne možemo isporučiti jer trenutačno nije dostupan na skladištu We-Go, obrta za usluge i trgovinu, odmah ćemo vas o tome obavijestiti, a vi imate pravo pristati na naknadni rok za isporuku ili raskinuti ugovor.
Trošak dostave:
- Besplatna dostava za sve narudžbe iznad 50 EUR.
Sve naručene artikle nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ako to neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljki.
Dostava se obavlja ili putem paketomata na odabranoj lokaciji kupca ili na specifično definiranu adresu kupca (adresa stanovanja, adresa posla ili sl.).
Kupac je prilikom preuzimanja proizvoda dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U suprotnome, naknadne se reklamacije neće moći uvažiti.
U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je sam naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu, ovisno o tome koje će podatke Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.
REGISTRACIJA
Kako biste obavili kupnju na web shopu www.piccolo.hr, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.
REKLAMACIJE
NAČIN RJEŠAVANJA POTROŠAČKIH PRITUŽBI
Sve pritužbe možete u pisanom obliku poslati na:
poštansku adresu: We-GO, obrt za usluge i trgovinu, Zdihovska ulica 39 F/2, Zagreb
e-poštu: info@piccolo.hr
Odgovor na vaš prigovor šaljemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od primitka prigovora. Ako ne dobijete odgovor u navedenom roku, možete se obratiti najbližem nadležnom inspektoratu ili kojoj od udruga za zaštitu potrošača.
ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
Ako Kupac utvrdi da kupljena stvar ima nedostatke, može se obratiti Prodavatelju i reklamirati proizvod. Na vaš prigovor odgovorit ćemo u roku od 15 dana te ako utvrdimo da nedostatak u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima postoji, otklonit ćemo nedostatke ili zamijeniti proizvod novim, odnosno ako navedeno nije moguće, u cijelosti vratiti plaćeni iznos.
Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu s instrukcijama za povrat robe.
Fotografije proizvoda ilustrativne su prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo s obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.
Uz proizvode koji se nalaze u katalogu na mrežnim stranicama www.piccolo.hr nastojimo dati što precizniji opis i sliku proizvoda, no unatoč tomu, ne preuzimamo odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka i identičnost isporučenog proizvoda s prikazom na fotografijama. Posebno naglašavamo da do manjih odstupanja može doći zbog specifičnosti materijala od kojih su pojedini proizvodi izrađeni.
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari skladu s člancima 400. – 422. Zakona o obveznim odnosima kojim se, među ostalim, propisuje:
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira na to je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Nedostatak postoji:
- ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet
- ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata
- ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
- kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti
- ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.)
- ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji
- ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.
Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora, ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati, čim je to prema redovitom tijeku stvari prije moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, Kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
Ako je nedostatak neznatan, Kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.
Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.
Ukoliko su na proizvodu vidljiva mehanička oštećenja nastala ljudskom uporabom, proizvod nije moguće reklamirati. Oštećenim proizvodom smatra se proizvod koji ima nekakav tvornički nedostatak..
Ukoliko ste izabrali kupiti proizvod po sniženoj cijeni ili kao proizvod s greškom, takav proizvod isto tako nije moguće reklamirati.
IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE SPOROVA
Posebnom regulativom Europske unije od 15. veljače 2016. sporove vezane uz mrežnu kupnju moguće je riješiti uz pomoć platforme za online rješavanje sporova kojoj možete pristupiti klikom na link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.
Dakle, ako naiđete na problem tijekom mrežne kupnje unutar EU-a (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.), svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platforma za internetsko rješavanje sporova jedinstvena je ulazna točka koja europskim potrošačima i trgovcima omogućuje da riješe sporove oko domaće i prekogranične kupnje preko interneta. To se postiže upućivanjem sporova nacionalnim tijelima za alternativno rješavanje sporova koja su povezana s platformom i koja su države članice odabrale u skladu s kriterijima kvalitete
Glavna obilježja platforme:
Platforma je prilagođena korisnicima te joj se može pristupiti sa svih vrsta uređaja. Potrošači mogu popuniti obrazac za pritužbe na platformi u tri jednostavna koraka. Platforma korisnicima pruža mogućnost da cijeli postupak rješavanja spora obave na internetu. Platforma je višejezična. Na platformi je dostupna usluga prevođenja kao pomoć pri sporovima koji uključuju stranke iz različitih europskih zemalja.
JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana od primitka robe bez navođenja razloga.*
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora morate nas obavijestiti prije isteka roka, i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete se koristiti i obrascem za jednostrani raskid ugovora priloženim u nastavku.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana i započinje teći od dana:
kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed
ili
kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe – u slučaju sklapanja ugovora koji se odnosi na više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki.
*Odnosi se na povrat robe bez personalizacije (osim u slučaju dokazanog oštećenja nastalo usred dostavnog procesa).
POVRAT UPLAĆENOG IZNOSA
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od vas primili, uključujući i troškove isporuke, osim ako ste odabrali drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.
Povrat novca izvršit ćemo bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka vraćene robe ili dana primitka dokaza da ste nam poslali robu.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste vi izvršili uplatu. Ako pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
POVRAT ROBE
Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora.
TROŠKOVI POVRATA ROBE
Izravne troškove povrata robe snosi sam Kupac.
ODGOVORNOST POTROŠAČA ZA UMANJENJE VRIJEDNOSTI ROBE
U skladu s člankom 77. stavkom 5. Zakona o zaštiti potrošača, odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Ako je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ako se nedostajući dijelovi ne dostave u naknadnom roku od osam dana, smatra se da Kupac nije ispunio obvezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenog novca.
Ako Kupac vrati proizvod bez originalne ambalaže i/ili s manjim oštećenjima i/ili sa znakovima korištenja pozivajući se na odredbe o jednostranom raskidu ugovora na daljinu, zbog čega Prodavatelj neće moći prodati proizvod kao nov, unaprijed se procjenjuje šteta na vrijednost 40 % plaćene maloprodajne cijene proizvoda. Prihvaćanjem ovih Uvjeta poslovanja Kupac unaprijed pristaje da se navedeni iznos štete umanji od povrata sredstava. Sva šteta koja prelazi ovaj iznos smatra se većim oštećenjem te prodavatelj nije dužan izvršiti povrat sredstava.
Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi u nastavku na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
1. Ime, prezime i adresa potrošača ____________________
2. Prima:
We-Go, obrt za usluge i trgovinu
Zdihovska ulica 39 F/2, Zagreb
telefonski broj: +385 91 521 6408
elektronička pošta:
3. Ja, _____________________, ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće robe_________________, naručene/primljene dana ______________________
– potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru)
– datum.