Dostava i povrat
Dostava
Naručene proizvode isporučujemo dostavom tvrtki GLS (mogućnost dostave do vaših vrata) i BoxNow (dostava odabirom preferiranog paketomata). Isporuka proizvoda uslijedit će najkasnije u roku od 5 radnih dana od potvrde narudžbe.
Ako naručeni proizvod ne možemo isporučiti jer trenutačno nije dostupan na skladištu We-Go, obrta za usluge i trgovinu, odmah ćemo vas o tome obavijestiti, a vi imate pravo pristati na naknadni rok za isporuku ili raskinuti ugovor.
Trošak dostave:
Besplatna dostava za sve narudžbe iznad 50 EUR.
Cijene vrijede za dostavu na području Republike Hrvatske.
Sve naručene artikle nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ako to neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljki.
Dostava se obavlja do ulaza u stambeni objekt željene adrese, a ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi Kupac već do ulaza u zgradu.
Kupac je prilikom preuzimanja proizvoda dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U suprotnome, naknadne se reklamacije neće moći uvažiti.
U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je sam naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu, ovisno o tome koje će podatke Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.
Povrat robe
Niste zadovoljni kupnjom? Bez brige! Vaše zadovoljstvo je naš prioritet. *Ako želite vratiti proizvod, izvršit će se jednostrani raskid ugovora koji je potrebno realizirati u roku 14 dana od dana kada ste preuzeli paket.
Proizvod mora biti nekorišten, neoštećen i u originalnoj ambalaži.
U slučaju oštećenja robe u dostavnom procesu, potrebno je odmah po preuzimanju paketa fotografirati oštećenje i javiti nam se kako bismo pokrenuli postupak reklamacije i zamjene ili povrata novca.
*Odnosi se isključivo na povrat robe bez personalizacije.
Molimo vas da ne bacate originalno pakiranje narudžbe u slučaju povrata ili zamjene.
Reklamacije
Sve pritužbe možete u pisanom obliku poslati na:
poštansku adresu: We-Go, obrt za usluge i trgovinu, Zdihovska ulica 39F/2, Zagreb
e-poštu: info@piccolo.hr
ili nazvati na: +385 91 521 6408
Odgovor na vaš prigovor šaljemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od primitka prigovora. Ako ne dobijete odgovor u navedenom roku, možete se obratiti najbližem nadležnom inspektoratu ili kojoj od udruga za zaštitu potrošača.