Česta pitanja

Kako mogu napraviti narudžbu?

Kako biste napravili narudžbu, odaberite svoj memory box te definirajte želite li personalizaciju istog (ukoliko da: unesite preferirani tekst - ime, datum...). Zatim dodajte proizvod u košaricu. Slijedite upute za završetak narudžbe, unos potrebnih informacija i odabir načina plaćanja.

Koji su načini plaćanja?

Plaćanje je moguće izvršiti putem kreditnih kartica, pouzećem putem gotovine ili općom uplatnicom / internet bankarstvom.

Za plaćanje kreditnim /debitnim karticama prihvaćamo:

  • MasterCard
  • Visa
  • Visa Premium
  • AmEx
  • Apple Pay
  • Google Pay

Za kartična plaćanja koristimo Shopify Payments, koji podliježe najstrožim svjetskim standardima sigurnosti. Proces plaćanja odvija se putem sigurnog SSL protokola i pružatelja usluge Shopify Payments, koji osigurava najviše sigurnosne standarde prilikom obrade kartičnih podataka. Trgovac nema pristup podacima o karticama kupaca niti ih pohranjuje.

Narudžba se smatra potvrđenom tek kada je plaćanje uspješno autorizirano. U slučaju neuspješne transakcije, kupac će o istome biti obaviješten te narudžba neće biti zaprimljena.

Mogu li vratiti proizvod ako nisam zadovoljan?

Niste zadovoljni kupnjom? Bez brige! Vaše zadovoljstvo je naš prioritet. *Ako želite vratiti proizvod, izvršit će se jednostrani raskid ugovora koji je potrebno realizirati u roku 14 dana od dana kada ste preuzeli paket.
Proizvod mora biti nekorišten, neoštećen i u originalnoj ambalaži.

U slučaju oštećenja robe u dostavnom procesu, potrebno je odmah po preuzimanju paketa fotografirati oštećenje i javiti nam se kako bismo pokrenuli postupak reklamacije i zamjene ili povrata novca.

*Odnosi se isključivo na povrat robe bez personalizacije.

Kako mogu dobiti dodatne informacije o proizvodu?

Sve informacije o proizvodima nalaze se na našoj web stranici.
Ako imate dodatna pitanja ili trebate pomoć u vezi s vašom narudžbom, slobodno nam se obratite info@piccolo.hr.

Koliko traje dostava?

Rok za isporuku proizvoda je 5 radnih dana, no uvijek ćemo se potruditi da proizvod i ranije stigne na vaša vrata!

Kako mogu pratiti status svoje narudžbe?

Nakon primitka vaše narudžbe, na e-mail adresu koju ste naveli stići će broj za praćenje pošiljke (tracking). Klikom na poveznicu u poruci moći ćete u svakom trenutku vidjeti gdje se vaš paket nalazi.

Imate li fizičku trgovinu?

Poslujemo isključivo online; a ukoliko će se ostvariti prilika za vidjeti naše proizvode na pop up ili sličnim lokacijama, bit će nam izuzetno drago obavijestiti vas - zato nas zapratite putem Instagrama @piccolo_memories kako biste prvi saznali novosti!

Niste pronašli odgovor na vaše pitanje? Slobodno nas kontaktirajte